Notes | February 2017

Хоёрдугаар сар гэж огт байгаагүй юм шиг их хурдан өнгөрч нэг мэдэхэд 3 сар болчихжээ. Өвлийн амралт, шалгалт , цагаан сар гээд л.

Би нэг байшин гэж өөрийгөө төсөөлөхөд хүмүүс миний тэдэнд орохыг зөвшөөрсөн өрөөгөөр л  намайг үнэлж тодорхойлно. Надад тэдний мэдэхгүй, огт төсөөлөөгүй өрөөнүүд бий. Тийм учраас бусдын бодол, үнэлэлт намайг бүрэн тодорхойлохгүй гэсэн үг. Өөрөө ч зарим өрөөгөө нээж үзээгүй байна шүү дээ. Тэгэхээр би л өөрийгөө тодорхойлно. Өөрийгөө засч сайжруулж, юуг байлгах, юуг байлгахгүй эсэхээ би л шийднэ.

FAVORITES |

MOVIE |   Япон найруулагч Shunji Iwai-н кинонуудыг энэ сар үзлээ. Shunji-Iwai.jpg

April story (1998)   Энэ кино шиг мэдрэмж өгдөг кинонууд надад их таалагддаг.  Хөдөө тосгоны охин Их сургуульд суралцахаар ирнэ. Номын дэлгүүр, бороо, анхны хайр.

All about Lily Chou Chou (2001)  Хоёр цаг хагас гаруй үргэлжлэх ч үзсний дараа цаг үрсэн мэт огт санагдахгүй гэдгийг амлах байна. Өсвөр үеийнхний сэтгэлзүйн онцлог, сонирхол, хоорондын нөхөрлөлийг маш мундаг харуулсан.

Hana and Alice (2004) Балетчин охидууд.

tumblr_m87e83ovve1qanrpjo1_1280.jpg

I have to buy new shoes | Дуртай кинонуудын минь нэг. THE PONTE MARIE

BOOK |

  Finding Audrey  by Sophie Kinsella- BOOK REVIEW 

The Reader by Bernhard Schlink  – сэтгэлээр унасан үед номын дэлгүүр орж бодит байдлаас холдоход туслах ном аваад цаг хугацааг марттал унших хамгийн сайхан (байлаа). 

 GRATEFUL FOR |

  • Хайртай гэр бүлдээ
  • Жижигхэн кактус бэлэглэсэн найздаа
  • ШИНЭ ЗОРИЛГОтой болсондоо

THE END

Leave a Reply

