Notes | Би ердөө л

Би ердөө л бороо орохыг хүлээнэ.

Би ердөө л чамайг харахыг хүснэ.

Би ердөө л.

Би ердөө л тайван зогсоод ажиглахыг

Би ердөө л  цэцэгс дунд байхыг

Би ердөө л чамайг сонсоод чимээгүй суухыг

Би ердөө л үүл харж хэвтэхийг

Би ердөө л  бороон дуслыг  чагнахыг

Би ердөө л шалтгаангүй инээхийг

Би ердөө л нэрийг чинь дуудахыг

Би ердөө л солонго зурахыг

Би ердөө л борооны дараа гүйхийг

Би ердөө л араас чинь дагахыг

Би ердөө л хараад ойлголцохыг

Би ердөө л хүнсээ цуглуулахыг

Би ердөө л өглөө өлмий дээрээ зогсохыг

Би ердөө л бусдын бодлоос ангижрахыг

Би ердөө л саранд талархахыг

Би ердөө л шивнэж ярилцахыг хүснэ.

screenshot_2017-04-09-21-16-32-1.png

 

 

2 thoughts on “Notes | Би ердөө л

  1. toogii says:

    Сайн уу? Энд иим сэтгэгдэл бичсэнд sorry… Би чиний бясалгалд суусан талаарх тэмдэглэлийг уншсан юм. Надад тэр газрын хаяг эсвэл утасны дугаарыг байвал өгөөч.
    Баярлалаа

    Like

Leave a Reply

